m e m o r y
about stuffs links home twitter


Habbo Time
Tuesday 11 December 2012 | 06:54 | 2 comments


Tumblr_mek3cm7nmn1rj73aeo1_500_large


helo ebelibadi . . *broken english* . mari kita mulakan hari kita dengan senyuman :)) . so dah baca tajuk ? belum ? pergi baca cepat cepat sebelum liana mengamuk sambil baling tong gass . Habbo ? Benda  tu adalah sejenis makhluk halus berwarna warni yang melekat di bibir anda . haha , liana buat lawak eh ? kalau liana kena sumpah jadik  remote tv  liana tahu sebabnya . pernah dengar tak game nih ? ok habbo tuh adalah sejenis game online dan kita bole chat semasa kita main . kalau sesiapa yg tahu game tuh duduk senyap senyap kalau tak nak liana sumbat mulut dia dengan botol mineral berukuran 4liter dan kepada anda yang belum pernah tahu bahawa game nih pernah wujud di dalam bumi yang bulat nih sila hidu gambar di bawah kaki anda 2 saat dari sekarang!! *arahan .

ni adalah gambar bilik liana . dan makhluk yang berwarna biru sama seperti warna carpet bangla tu adalah avatar liana . saja jadi lelaki . actually liana dah pernah main dah tahun lepas tapi . . . liana tak menjiwai-nya . *ayat macam babun lapar sabun . kalau nak main game ni kena sign-in dulu tau . dan nama avatar kita bole tukar sekali ja seumur hidup . 
dalam game ni jugak ada banyak pemain dari luar negara dari pelbagai bangsa dan agama . kita boleh buat sesi berkenalan dalam game nih . dan kekadang mereka agak sombong , bangang , lucah dan sewaktu dengannya . 
ini adalah antara senarai tempat / room yang bole kita pergi . 
dan adalah salah satu tempat / room yg liana pergi . . .  so kalau korang nak try game ni sila jilat link nih http://www.habbo.com . dan kalau korang rasa game ni best sila komen . . . maklumkan kepada liana :))